TV

Sammensæt dine oplevelser

Er dit behov den store pakke eller udvalgte kanaler? Vælg en grundpakke og tilkøb eventuelt specifikke tv-kanaler. I samarbejde med Stofa tilbyder vi en bred vifte af tv-produkter.

Indholdet i vores 3 tv-pakker er følgende:

Som supplement til den lille tv-pakke er det muligt at tilføje 8, 16 eller 32 tv-kanaler helt efter eget valg. Der kan vælges mellem de 84 tv-kanaler, der lige nu er til rådighed i VælgSelv Frit. Der kræves desuden enten Stofa kort og kortlæser eller en Stofa SmartTv-boks. Læs mere om Stofa VælgSelv her

Som supplement til tv-grundpakken kan man tilkøbe 1 eller flere ekstra tv-kanaler og se dem enten med Stofa kortlæser med kort eller via Tv-boksen fra Stofa (med Tv-boksen får man desuden mulighed for SmartTv). Læs mere om VælgSelvFrit her

Stofa SmartTv er en tv-boks med et SmartTv-abonnement. SmartTv-abonnementet giver adgang til en lang række funktioner, der giver en bedre og mere fleksibel tv-oplevelse.

Med Stofa SmartTv kan man:

• starte igangværende programmer forfra
  • pause eller spole tilbage i igangværende programmer
  • se programmer op til 7 døgn tilbage
  • optage programmer, hvis tv-boksen har harddisk
  • få adgang til tv- og filmarkiver

Læs mere om Stofa SmartTv her

Med en tv-pakke fra os, følger WebTv til mobil, tablet, pc og Apple TV4 automatisk med. Det betyder, at du kan tage din tv-pakke med på ferien. Læs mere om Stofa WebTv her

Den lille tv-pakke giver adgang til:

• DR TV – arkiv over DR's udsendelser
  • Leje af film

Obs gælder ikke kollektivt tilsluttede medlemmer, som kun abonnerer på lille tv-pakke