Persondata

Persondatapolitik for Antenneforeningen Aarhus

Vær generelt opmærksom på, at du som internetbruger efterlader personlige oplysninger. Antenneforeningen Aarhus er dataansvarlig og behandler personoplysninger i forbindelse med at eje og drive fællesantenneanlæg. Vi har derfor udarbejdet denne persondatapolitik, som beskriver, hvordan vi behandler persondata.

2. Indsamling af data

Der sker følgende indsamling af data i forbindelse med dit besøg på Antenneforeningen Aarhus’ hjemmeside. Læs mere i fanebladet ovenfor.

Læs mere i fanebladet ovenfor.
  • Tilmelding til Nyhedsbrev
    Når du tilmelder dig Antenneforeningen Aarhus’ nyhedsbrev indsamler vi følgende oplysninger:
 Navn*, Emailadresse*, Adresse, Postnummer, By og Telefonnummer.
    (* oplysninger vi som minimum vil have dig til at afgive)
    Endvidere angives et eller flere interesseområder:
 TV, Smart TV, Bredbånd, Telefoni, Mobiltelefoni

Håndtering, opbevaring og udsendelse af disse oplysninger sker i 3. parts udbyderprogram 'MailChimp'.
  • Henvendelse via email til Antenneforeningen Aarhus
    Vi indsamler de oplysninger, som du afgiver i forbindelse med din email til Antenneforeningen Aarhus. Dette er som minimum den emailadresse, hvorfra du sender din henvendelse. Emailen og evt. tilhørende oplysninger opbevares i maks 3 mdr. efter sidste korrespondance.
  • Yderligere medlemsoplysninger
    Andre medlemsoplysninger i forbindelse med dit medlemskab af Antenneforeningen Aarhus sker via Stofa A/S og dit abonnement.
    Dette være sig oplysninger omkring medlemskab af Antenneforeningen Aarhus, TV-pakker, internet m.m.
    Læs mere om, hvorledes Stofa behandler oplysningerne her

Læs mere om dit medlemskab her

3. Behandling af persondata

Formålet med vores behandling af dine personlige oplysninger er at kunne sende nyheder om dit medlemskab af Antenneforeningen Aarhus. Dette være sig ændringer i vilkår, nye programpakker eller når bestyrelsen har noget at berette.

Personlige oplysninger anvendes alene til at holde dig opdateret om Antenneforeningen Aarhus. Du har altid mulighed for at tilbagekalde dit samtykke, så du ikke længere modtager nyhedsbreve fra os.

Dine personlige oplysninger videregives ikke, medmindre du forinden har givet specifikt samtykke hertil.

4. Dine rettigheder

Som registreret har du ret til at bede om indsigt i de oplysninger, som behandles om dig, ligesom du har ret til at anmode om ajourføring eller sletning af dine oplysninger. Endelig har du også ret til at gøre indsigelse mod vores indsamling samt behandling af dine personlige oplysninger.

Ønsker du at gøre brug af dine rettigheder i medfør af persondataforordningen (General Data Protection Regulation / GDPR), er du velkommen til at kontakte os.

5. Sikkerhed

Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med persondataforordningen og databeskyttelsesloven. Vi har desuden truffet passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger med henblik på at beskytte dine oplysninger mod fx tab, manipulering eller uvedkommende adgang. Vi tilpasser løbende vores sikkerhedsforanstaltninger, så de opfylder den løbende teknologiske udvikling.

6. Links til andre hjemmesider

Vi har links til andre hjemmesider på vores egen hjemmeside. Vi er ikke ansvarlig for disse hjemmesider og ej heller indhold eller persondatabehandling. Der henvises til de konkrete hjemmesiders persondatapolitikker.

7. Kontaktoplysninger

H. H. Seedorffs Stræde 3-5
Email: kontakt@afaa.dk

1. Ejeroplysninger

Dette website udbydes af
H. H. Seedorffs Stræde 3 - 5

Sættes af et 3. parts program/ website, som websitet er forbundet med for eksempel i forbindelse med en kampagne. Denne udløber på en given dato.

Internet Explorer
Chrome
Firefox
Safari