Om Stofa

Vores tekniske og praktiske samarbejdspartner

Hvordan samarbejder Antenneforeningen Aarhus med Stofa?
Stofa er Antenneforeningen Aarhus' tekniske og praktiske samarbejdspartner. Stofa står for alle tekniske og praktiske anliggender; herunder på vegne af antenneforeningen for udbygning, service og vedligeholdelse af det tekniske anlæg.
I vores medlemsbutik i Aarhus finder du medarbejdere fra Stofas Kundeservice, der guider dig med råd og vejledning om dine aftaler og produkter. Via Stofas 'Mine Sider' styrer du alt, der vedrører dit abonnement – fx emailkonti, produkter, tilkøbe tillægstjenester m.v. Gå til 'Mine Sider' her
Læs yderligere om Stofa på deres hjemmeside her

Ejerforhold
Stofa er i dag et helejet og selvstændigt datterselskab under Danmarks tredjestørste energikoncern, SE (Syd Energi). Stofa forsyner cirka 600.000 danske husstande med tv- og radiosignaler. Heraf har 350.000 husstande mulighed for at få bredbånd, SmartTv og telefoni via kabel-tv stikket. Kabel-tv-tjenesterne leveres i tæt samarbejde med en lang række antenne-, bolig- og grundejerforeninger samt kommuner.

Sådan begyndte det
Med et ønske om at blive leverandør af fællesantennesystemer til antenne-, bolig- og grundejerforeninger etablerede Anton Pedersen i 1959 den virksomhed, der i dag er Stofa. Virksomheden er gennem gennem årene vokset i takt med, at danskerne fik smag for mere tv – og specielt i forbindelse med de mange antenneforeninger, der blev etableret i 1960'erne, 1970'erne og 1980'erne.

Stofa leverer via lyslederkabler
I midten af 1990'erne begyndte Stofa at levere tv- og radiosignaler via lyslederkabler, og med teleliberaliseringen gik udviklingen stærkt. Lyslederkablerne danner det netværk, der er grundlaget for leveringen af mange af Stofas tjenester. Det betyder, at Stofa i ét kabel kan levere TV, bredbånd og telefoni til meget konkurrencedygtige priser.

WifiScanneren

Hvordan kan din wifi-forbindelse blive bedre?

Ram dit behov

Hvilken hastighed er den rette for dig?

Stream dit tv

Stream film, serier og tv. Uanset hvor du er!