stofas produkter

Stofa MitTv
Med Stofa MitTv, som kræver Stofa SmartTv boks, har man helt frit kanalvalg uden tv-pakke, og man får alle Stofa SmartTv funktionerne med; MitTv og kanalerne kan tages med overalt i Danmark på både web og app.

Tv-kanalerne købes via tv-guiden og betales med Visa/Dankort på Mine Sider. Inden beslutning om køb er det muligt at se 3 minutter af hver enkelt kanal.
Find oversigt over kanaler og priser og læs mere om Stofa MitTv Hvid Link Pil her

Stofa Bredbånd
Alle medlemmer af Antenneforeningen Aarhus har mulighed for at at få gratis Stofa Bredbånd på 2/1 Mbit. Stofa tilbyder derudover bredbåndsprodukter med hastigheder fra 30 Mbit til 300 Mbit! Vælger man Stofa Bredbånd følger trådløst bredbånd, WebTv og WebTv To Go automatisk med for samme pris - dog ikke med 1 Mbit/s-forbindelsen.
Hvid Link Pil Læs mere om Stofa Bredbånd

Stofa SmartTv
Med SmartTv kan man starte igangværende programmer forfra, spole og leje film fra sofaen. Man får også mulighed for at vælge ekstra kanaler under FritValg og kan derudover vælge mellem forskellige film- og TvPakker. Ønsker man blot at vælge ekstra kanaler under FritValg, kan man nøjes med et Stofa FritValgskort.
Hvid Link Pil Læs mere om Stofa SmartTv

Telefoni
Med Stofa Bredbånd kan man få et telefoni-abonnement - til dkk 10,- pr. måned – med den gratis 2/1 Mbit forbindelse. Abonnementet inkluderer nummervisning, viderestilling og telefonsvarer. Telefoni-abonnement fås også med ubegrænset tale til fastnettelefoner til dkk 60,- pr. md.
Hvid Link Pil Læs mere om Stofa telefoni

Stofa Mobil
Med Stofa Mobil kan man vælge en komplet pakke, der dækker alle digitale behov inden for tv, bredbånd og telefoni.
Man kan vælge masser af tale og data samt fri sms/mms, og man kan dele sit abonnement med den øvrige familie. Har man flere produkter samlet, er det muligt at opnå rabat og andre fordele, når man tegner et mobilabonnement. Herudover er det også muligt at vælge et forbrugsafregnet abonnement, hvis mobiltelefonen ikke bruges så meget.
Hvid Link Pil Læs mere om Stofa Mobil